تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 10:35 | نویسنده : amir

اولین تصاویر از مدل 2008 پژو که یک اتومبیل کراس اوور کوچک (b-segment) می باشد و قرار است با نیسان جوک و اپل موکا رقابت کند، منتشر شد. احتمالاً این اتومبیل بر اساس پلتفرم 208 ساخته می شود.
   گفتنی است این مدل از طیف موتورهای 208 و یا یک موتور جدید 1.2 لیتری توربو به قدرت 110 اسب بخار بهره خواهد برد؛ پژو زمان معرفی رسمی این مدل را موتور شوی ژنو امسال اعلام کرده است.

 



تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, | 10:33 | نویسنده : amir

مرسدس بنز جزئیات کاملی از فیس لیفت e-class (w212) منتشر کرده است. از هر دو مدل سدان و استیشن به طور همزمان رو نمایی شده و مدل های کوپه و کابریو متعاقباً معرفی خواهند شد. این فیس لیفت بسیار جامع بوده و طراحی e-class را مطابق زبان طراحی جدید مرسدس بنز که در مدل های فعلی  b-class, a-class وm-class  مشاهده می شود، به روز کرده است.
طراحی چراغ های دوگانه ی جلو تبدیل به تک لنزهای جدیدی شده است که یادآور مدل قدیمی s-class (w220) است. بخشی از چراغ های جلو به صورت استاندارد دارای لامپ های led بوده در حالی که تکنولوژی تمام led نیز برای اولین بار در این کلاس به صورت آپشن در دسترس است. حالت موجی المان های نورانی داخل چراغ های جلو که به عنوان چراغ های رانندگی در روز نیز عمل می کنند از لحاظ گرافیکی کمک به حفظ شکل اصلی «چهار چشم» e-class می کنند.
مورد جدید دیگر قابلیت انتخاب جلو پنجره با علامت بزرگ ستاره ی مرسدس بنز است که پیشتر در مدل کوچک تر c-class وجود داشت.
در داخل ویژگی جدید اضافه شده تریم دو قسمتی است که در کل طول جلو داشبورد کشیده شده است. این قسمت می تواند از چوب یا آلومینیوم انتخاب شود، همچنین تغییرات دیگر شامل نزدیک شدن نمایشگرهای سه گانه به یکدیگر برای ایجاد حالتی اسپرت تر، نمایشگر کنسول وسط  با سطحی براق و قابی ذوزنقه ای شکل، طراحی دریچه های سیستم تهویه و همچنین ساعت آنالوگ شکیل بین  دو دریچه ی مرکزی، می باشد.
کنسول وسط مجدداً طراحی شده و فرمان چند منظوره دارای اهرم direct select و پدال های تعویض دنده ی گیربکس اتوماتیک 7g-tronic plus می باشد.
در خصوص تغییرات فنی، موتور های e200 cgi و e250 cgi مورد بازنگری قرار گرفته اند. موتور قبلی 1.8 لیتری cgi با یک موتور 2.0 لیتری bluedirect که از انژکتورهای سریع پیزو برای پاشش سوخت چندگانه، سیستم احتراق سریع، توربوشارژر، تنظیم میل سوپاپ کاملاٌ متغیر و پمپ روغن جدید بهره می برد، جایگزین شده است.
طبق ادعای مرسدس بنز، موتور های چهار سیلندر جدید مصرف سوختی معادل 5.8 لیتر در 100 کیلومتر داشته که جزء کارآمد ترین ها در کلاس خود می باشند و از استاندارد آلایندگی eu6 تبعیت می کنند.
e200 cgi جدید قدرتی معادل 184 اسب بخار در دور موتورrpm  5,500 و گشتاور 300 nm بین دور موتور 1,200 - 4,000 rpm و e250 cgi نیز قدرتی معادل 211 اسب بخار در دور موتور 5,500 rpm و گشتاور 350 nm بین دور موتور 1,200 - 4,000 rpm تولید می کند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر e200 cgi و e250 cgi یکسان و برابر 7.4 ثانیه می باشد که 0.3 ثانیه نسبت به قبل کاهش یافته است.
تمامی مدل های e-class دارای فرمان الکترومکانیکی بوده که حساسیت فرمان بسته به سرعت تغییر می کند. و البته در بخش تکنولوژی و ایمنی این مدل ها دارای سیستم های جلوگیری از تصادف، تشخیص خستگی راننده، دیسترونیک پلاس،plus bas، تشخیص حرکت بین خطوط، ترمز pre-safe، park assist، تشخیص نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و... می باشند.



تاريخ : پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, | 12:22 | نویسنده : amir

 

 

 

 


شرکت ایتالیایی لامبورگینی در طی نمایشگاه اتومبیل زوریخ سوئیس نسخه فیس لیفت گالاردو را رونمایی کرد.
بعد از آن که حدود یک ماه پیش نسخه کوپه این خودرو در نمایشگاه ماه سپتامبر پاریس حضور یافت لامبورگینی تصمیم گرفت نسخه فیس لیفت گالاردو – که دارای برخی ویژگی های مشابهی با نمونه قبلی است – را در نمایشگاه اتومبیل زوریخ سویس رونمایی کند.
همان طور که در تصویر مشاهده می کنید لامبورگینی گالاردو اسپایدر دارای یک جلو پنجره مثلثی کاملا جدید است و بخش های ورودی هوای آن بزرگتر می باشد.
همچنین این خودرو به رینگ های آلیاژی 19 اینچی آپولو مجهز شده و قسمت های داخلی و سقف آن تماما مشکی رنگ می باشد .
هنوز لامبورگینی حاضر به ارائه جزئیات دقیق تری درباره این نسخه فیس لیفت و بسته های ارتقایی نصب شده بر روی آن نگردیده است لذا در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی درباره این خودرو در دسترس است مخصوصا در بخش موتور هنوز نمی دانیم که سامانه تولید قدرت آن چه تغییراتی داشته است.



تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 15:39 | نویسنده : amir

کمپانی نیسان، از عرضه نسل جدید مدل gt-r (ملقب به گودزیلا)، خبر داد و اعلام کرد، که این خودرو، تا کمتر از دو هفته دیگر (19 ماه جاری میلادی) وارد بازار فروش می شود. نسل جدید گودزیلا، که بهینه سازیهای همه جانبه ای را در قسمت های مختلفی مانند شاسی، سیستم تعلیق، و پیشرانه تجربه کرده است، از امکاناتی نظیر: امکان سفارش تزئینات داخلی متنوع، روکش چرم درجه یک دست دوز برای صندلی ها، غربیلک فرمان و ...، و صندلی های اسپرت ریکارو، بهره مند است.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، قوای محرکه این هیولای دوست داشتنی، توسط یک پیشرانه 3.8 لیتری v6، تامین می شود، که به لطف بهره گیری از تکنولوژیهائی نظیر: سیستم تزریق مستقیم سوخت، و سیستم مدیریت تزریق سوخت، قادر به تولید 545 اسب بخار قدرت، و 628 نیوتن متر گشتاور می باشد، که شتاب اولیه 2.7 ثانیه ای را برایش به دنبال دارد. گفتنی است این خودرو موفق شده، پیست نوربرگرینگ آلمان را، در مدت 7 دقیقه و 18 ثانیه، دور بزند!
 



تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 15:35 | نویسنده : amir

کمپانی فورد، زمان عرضه نسل جدید مدل خاطره ساز موستانگ را، اوایل سال 2014 میلادی اعلام کرد، و همزمان برخی از مشخصات فنی آن را نیز، منتشر کرد. از جمله امکانات استاندارد و سفارشی این خودروی دوست داشتنی، که در قالب پکیج های باس، gt500، و gt/cs عرضه می شوند، می توان به: سیستم تعلیق مستقل در عقب، پیشرانه های چهار سیلندر توربوشارژر دار، امکان رنگ آمیزی قاب آینه ها، براگیر عقب همرنگ بدنه، بادگیرهای جانبی عقب، رینگ های 18 یا 19 اینچی اسپرت، جایگزین کردن دو رنگ سفید و قرمز جدید با رنگ های قدیمی، سیستم گرم کننده صندلی ها، و...، اشاره کرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، قوای محرکه نسل جدید این اسب وحشی، توسط یک پیشرانه 3.7 لیتری v6، با قدرت 305 اسب بخار، و یک پیشرانه 5 لیتری v8، با قدرت 420 اسب بخار تامین می شود، تا قلب عاشقان ماسل کارهای آمریکائی، و آسفالت خیابانها را به آتش بکشد



تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : amir

کمپانی آئودی، نسخه خاصی را، با نام black edition، برای سه مدل محبوب a6، avant، و a7 sportback معرفی کرد. از میان مهم ترین شاخصه های قابل توجه این نسخه ها، می توان به مواردی همچون: رنگ آمیزی بدنه با رنگ های متنوع به همراه اکسنت های مشکی، امکان انتخاب رینگ های 20 یا 21 اینچی تیتانیومی مشکی رنگ، جلوپنجره مشکی رنگ، بهینه سازی سیستم تعلیق و کاهش ارتفاع اتومبیل، و استفاده از رنگ مشکی برای تزئین قسمت های مختلف اتومبیل، اشاره کرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، در نظر گرفتن روکش چرمی برای صندلی ها، قابلیت تنظیم الکترونیکی صندلی ها، سیستم صوتی پیشرفته bose با صدای سوراند، رادیوی ماهواره ای، امکان اتصال ipod، سیستم ناوبری، سنسور باران، سنسور نور چراغها، سیستم نور هوشمند از نوع زنون، به همراه یونیت های led در جلو و عقب، سیستم روشنائی در روز، امکان انتخاب چند حالت مختلف برای رانندگی، کمک پارک، سیستم ورود و خروج بدون کلید، سنسور درب صندوق عقب، و براگیر عقب، تنها بخشی از امکاناتی هستند که مهندسین آئودی برای این سه نسخه خاص در نظر گرفته اند. شایان توجه است، قوای محرکه این سه خودرو، به صورت مشترک، توسط یک پیشرانه 3 لیتری، با 308 اسب بخار قدرت، و 650 نیوتن متر گشتاور تامین می شود.



تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 14:3 | نویسنده : amir

کمپانی سوبارو، به تازگی تصاویر، و جزئیات فنی نسل جدید کراس اوور forester را منتشر نمود، و اعلام کرد، که قرار است این مدل، از سال آینده، و به عنوان مدل 2014 وارد بازار شود. استفاده از رینگ های 17 یا 18 اینچی آلومینیومی، بهبود فضای داخل کابین، بهینه سازی اساسی سیستم تعلیق، بهینه سازی میزان فضای صندوق بار، امکان اتصال تلفن هوشمند، ناوبری، دوربین دید عقب، و سیستم صوتی هارمن/کاردن، از جمله نکات قابل اشاره درباره این خودرو به شمار می رود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، قوای محرکه این خودرو، که 15 سال جز پرفروش ترین تولیدات سوبارو بوده است، توسط دو پیشرانه تامین می شود، که در ادامه توجه شما را، به جزئیات آنها جلب می نمائیم:
یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر، تنفس طبیعی، که 170 اسب بخار قدرت داشته، و 236 نیوتن متر نیروی گشتاوری تولید می کند. یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر، مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، که به لطف بهره گیری از توربوشارژر، و اینترکولر، قادر به تولید 250 اسب بخار قدرت، و 350 نیوتن متر گشتاور می باشد.
گفتنی است قدرت این پیشرانه ها، توسط سه جعبه دنده ضریب متغیر، 6 یا 8 سرعته اتوماتیک، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شایان توجه است، درباره خودروی مورد بحث، مقاله جامعی در شماره 99 ماهنامه نوآور (آذرماه 1391)، در کنار ده ها مطلب جذاب و خواندنی دیگر، به چاپ رسیده است، که مطالعه آن را به تمامی علاقه مندان توصیه می کنیم.
 



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:32 | نویسنده : amir


مجله ماشین – کمپانی بریتانیائی (اترنیتی موتورز)، دوشنبه گذشته، اولین نمایشگاه فروش محصولات خود (البته بهتر است بگوئیم تنها محصول خود، یعنی مدل آرتمیس) را افتتاح کرد، تا بدین وسیله، فروش اولین سوپر اس یو وی دنیا، در لندن آغاز شود.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، این خودرو که بر اساس پورشه کاین ساخته شده است، سال گذشته، در نمایشگاه اتومبیل پکن به نمایش در آمد.

«مجله ماشین» - اولین دستگاه از نسختین سوپر suv دنیا، اترنیتی artemis، به فروش رسید.
تا کنون چهار سفارش برای خرید این خودروی 339000 دلاری به ثبت رسیده است، که تمام خریداران آن را چینی ها تشکیل می دهند. اترنیتی آرتمیس، از یک پیشرانه ی 4.8 لیتری v8، مجهز به دو توربوشارژر، با قدرت 600 اسب بخار در دور موتور 6000، و 750 نیوتن متر گشتاور، که در 2500 الی 4600 دور در دقیقه حاصل می شود، در نظر گرفته شده است، و از طریق جعبه دنده ی 8 سرعته ی خودکار، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب اولیه ی این خودرو 4.5 ثانیه، و حداکثر سرعتش 290 کیلومتر در ساعت می باشد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی بریتانیائی eterniti motors، پائیز سال 2010 میلادی به ثبت رسید. سپس در 16 آگوست سال گذشته، و با رونمائی از اولین محصول خود به نام (hemera)، که بر روی پلت فرم مشترک با پورشه ی (کاین) ساخته شده بود، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، رسما اعلام حضور کرد. اطلاعات کامل این خودرو، در شماره ی 353 "مجله ی ماشین" (خرداد ماه 1391)، به چاپ رسیده است، که مطالعه ی آن را به علاقه مندان توصیه می کنیم.



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:23 | نویسنده : amir

شرکت تخصصی تیونینگ jms بسته ارتقایی جدیدی را برای فیس لیفت آئودی a5 کابریو ارائه کرد.
، این خبر که می تواند باعث خوشحالی دارندگان آئودی a5 کابریو – که شاید دارای ظاهری خوب نیست – شود یک روز پیش توسط jms اعلام شد. در تیونینگ این خودرو تلاش شده که متعلقات بیشتری برای بدنه خودرو در نظر گرفته شود.
لذا تا آنجا که اطلاع داریم اسپویلر عقب و سپر جلوی آن با پرداخت هزینه ای 229 یورویی تعویض می گردند.
علاوه بر این مشتریان jms می توانند با پرداخت هزینه ای 1797 یورویی یک سامانه اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ را بر روی وسایل نقلیه شان نصب کنند .
همچنین یک جلو پنجره جدید و ورودی های هوای ارتقا یافته نیز برای آئودی a5 کابریو در نظر گرفته شده است.
گفتنی است فنر بندی شاسی این خودرو نیز تغییر یافته و قسمت جلویی َآن 45 میلی متر و قسمت عقبی آن 40 میلی متر کاهش ارتفاع داشته است.
از دیگر امکانات جدید آئودی a5 کابریو می توان به تایرهای 30/255 و رینگ های 20 اینچی آن اشاره کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:0 | نویسنده : amir

شرکت مک لارن ورود خودروی مفهومی mp4 – 12cv can – am به خط تولیدیش را تایید کرد.
خودروی مفهومی mp4 – 12cv can – am ،که گفته می شود قدرتمندترین خودروی ساخت مک لارن است تابستان امسال در نمایشگاه pebble beach concours delegahce رونمایی شده بود.
این شرکت شب گذشته و در جریان مسابقات اتومبیل رانی هیوستون آمریکا و در جمع اصحاب پرشمار رسانه های مختلف از تولید قریب الوقوع این ابر خودروی جدید خبر داد.
قرار است که تنها سی دستگاه can – am به پاسداشت خدمات بروش مک لارن و دنی هولوم – که موفق به قهرمانی های بی شماری با مجموعه خودروهای can – am شدند – تولید گردد.
مک لارن این خودرو را نهایت یک خودروی مسابقه ای نامیده و اعلام داشته که در ساخت آن طراحی کاملا جدید را پیش گرفته است. این خودروی 630 اسب بخاری دارای قطعات کربنی بسیاری است و از وزن کلی آن 30% کاسته شده است.
این 30 خودرو از مارس سال آینده وارد خط تولید شرکت مک لارن می شوند و هر کدام با قیمت پایه 375 هزار پوند به فروش می رسند.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ