تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : amir

کمپانی آئودی، نسخه خاصی را، با نام black edition، برای سه مدل محبوب a6، avant، و a7 sportback معرفی کرد. از میان مهم ترین شاخصه های قابل توجه این نسخه ها، می توان به مواردی همچون: رنگ آمیزی بدنه با رنگ های متنوع به همراه اکسنت های مشکی، امکان انتخاب رینگ های 20 یا 21 اینچی تیتانیومی مشکی رنگ، جلوپنجره مشکی رنگ، بهینه سازی سیستم تعلیق و کاهش ارتفاع اتومبیل، و استفاده از رنگ مشکی برای تزئین قسمت های مختلف اتومبیل، اشاره کرد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، در نظر گرفتن روکش چرمی برای صندلی ها، قابلیت تنظیم الکترونیکی صندلی ها، سیستم صوتی پیشرفته bose با صدای سوراند، رادیوی ماهواره ای، امکان اتصال ipod، سیستم ناوبری، سنسور باران، سنسور نور چراغها، سیستم نور هوشمند از نوع زنون، به همراه یونیت های led در جلو و عقب، سیستم روشنائی در روز، امکان انتخاب چند حالت مختلف برای رانندگی، کمک پارک، سیستم ورود و خروج بدون کلید، سنسور درب صندوق عقب، و براگیر عقب، تنها بخشی از امکاناتی هستند که مهندسین آئودی برای این سه نسخه خاص در نظر گرفته اند. شایان توجه است، قوای محرکه این سه خودرو، به صورت مشترک، توسط یک پیشرانه 3 لیتری، با 308 اسب بخار قدرت، و 650 نیوتن متر گشتاور تامین می شود.



تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 14:3 | نویسنده : amir

کمپانی سوبارو، به تازگی تصاویر، و جزئیات فنی نسل جدید کراس اوور forester را منتشر نمود، و اعلام کرد، که قرار است این مدل، از سال آینده، و به عنوان مدل 2014 وارد بازار شود. استفاده از رینگ های 17 یا 18 اینچی آلومینیومی، بهبود فضای داخل کابین، بهینه سازی اساسی سیستم تعلیق، بهینه سازی میزان فضای صندوق بار، امکان اتصال تلفن هوشمند، ناوبری، دوربین دید عقب، و سیستم صوتی هارمن/کاردن، از جمله نکات قابل اشاره درباره این خودرو به شمار می رود.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، قوای محرکه این خودرو، که 15 سال جز پرفروش ترین تولیدات سوبارو بوده است، توسط دو پیشرانه تامین می شود، که در ادامه توجه شما را، به جزئیات آنها جلب می نمائیم:
یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر، تنفس طبیعی، که 170 اسب بخار قدرت داشته، و 236 نیوتن متر نیروی گشتاوری تولید می کند. یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر، مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، که به لطف بهره گیری از توربوشارژر، و اینترکولر، قادر به تولید 250 اسب بخار قدرت، و 350 نیوتن متر گشتاور می باشد.
گفتنی است قدرت این پیشرانه ها، توسط سه جعبه دنده ضریب متغیر، 6 یا 8 سرعته اتوماتیک، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شایان توجه است، درباره خودروی مورد بحث، مقاله جامعی در شماره 99 ماهنامه نوآور (آذرماه 1391)، در کنار ده ها مطلب جذاب و خواندنی دیگر، به چاپ رسیده است، که مطالعه آن را به تمامی علاقه مندان توصیه می کنیم.
 



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:32 | نویسنده : amir


مجله ماشین – کمپانی بریتانیائی (اترنیتی موتورز)، دوشنبه گذشته، اولین نمایشگاه فروش محصولات خود (البته بهتر است بگوئیم تنها محصول خود، یعنی مدل آرتمیس) را افتتاح کرد، تا بدین وسیله، فروش اولین سوپر اس یو وی دنیا، در لندن آغاز شود.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، این خودرو که بر اساس پورشه کاین ساخته شده است، سال گذشته، در نمایشگاه اتومبیل پکن به نمایش در آمد.

«مجله ماشین» - اولین دستگاه از نسختین سوپر suv دنیا، اترنیتی artemis، به فروش رسید.
تا کنون چهار سفارش برای خرید این خودروی 339000 دلاری به ثبت رسیده است، که تمام خریداران آن را چینی ها تشکیل می دهند. اترنیتی آرتمیس، از یک پیشرانه ی 4.8 لیتری v8، مجهز به دو توربوشارژر، با قدرت 600 اسب بخار در دور موتور 6000، و 750 نیوتن متر گشتاور، که در 2500 الی 4600 دور در دقیقه حاصل می شود، در نظر گرفته شده است، و از طریق جعبه دنده ی 8 سرعته ی خودکار، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب اولیه ی این خودرو 4.5 ثانیه، و حداکثر سرعتش 290 کیلومتر در ساعت می باشد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی بریتانیائی eterniti motors، پائیز سال 2010 میلادی به ثبت رسید. سپس در 16 آگوست سال گذشته، و با رونمائی از اولین محصول خود به نام (hemera)، که بر روی پلت فرم مشترک با پورشه ی (کاین) ساخته شده بود، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، رسما اعلام حضور کرد. اطلاعات کامل این خودرو، در شماره ی 353 "مجله ی ماشین" (خرداد ماه 1391)، به چاپ رسیده است، که مطالعه ی آن را به علاقه مندان توصیه می کنیم.



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:23 | نویسنده : amir

شرکت تخصصی تیونینگ jms بسته ارتقایی جدیدی را برای فیس لیفت آئودی a5 کابریو ارائه کرد.
، این خبر که می تواند باعث خوشحالی دارندگان آئودی a5 کابریو – که شاید دارای ظاهری خوب نیست – شود یک روز پیش توسط jms اعلام شد. در تیونینگ این خودرو تلاش شده که متعلقات بیشتری برای بدنه خودرو در نظر گرفته شود.
لذا تا آنجا که اطلاع داریم اسپویلر عقب و سپر جلوی آن با پرداخت هزینه ای 229 یورویی تعویض می گردند.
علاوه بر این مشتریان jms می توانند با پرداخت هزینه ای 1797 یورویی یک سامانه اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ را بر روی وسایل نقلیه شان نصب کنند .
همچنین یک جلو پنجره جدید و ورودی های هوای ارتقا یافته نیز برای آئودی a5 کابریو در نظر گرفته شده است.
گفتنی است فنر بندی شاسی این خودرو نیز تغییر یافته و قسمت جلویی َآن 45 میلی متر و قسمت عقبی آن 40 میلی متر کاهش ارتفاع داشته است.
از دیگر امکانات جدید آئودی a5 کابریو می توان به تایرهای 30/255 و رینگ های 20 اینچی آن اشاره کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:0 | نویسنده : amir

شرکت مک لارن ورود خودروی مفهومی mp4 – 12cv can – am به خط تولیدیش را تایید کرد.
خودروی مفهومی mp4 – 12cv can – am ،که گفته می شود قدرتمندترین خودروی ساخت مک لارن است تابستان امسال در نمایشگاه pebble beach concours delegahce رونمایی شده بود.
این شرکت شب گذشته و در جریان مسابقات اتومبیل رانی هیوستون آمریکا و در جمع اصحاب پرشمار رسانه های مختلف از تولید قریب الوقوع این ابر خودروی جدید خبر داد.
قرار است که تنها سی دستگاه can – am به پاسداشت خدمات بروش مک لارن و دنی هولوم – که موفق به قهرمانی های بی شماری با مجموعه خودروهای can – am شدند – تولید گردد.
مک لارن این خودرو را نهایت یک خودروی مسابقه ای نامیده و اعلام داشته که در ساخت آن طراحی کاملا جدید را پیش گرفته است. این خودروی 630 اسب بخاری دارای قطعات کربنی بسیاری است و از وزن کلی آن 30% کاسته شده است.
این 30 خودرو از مارس سال آینده وارد خط تولید شرکت مک لارن می شوند و هر کدام با قیمت پایه 375 هزار پوند به فروش می رسند.



تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 16:51 | نویسنده : amir

کارشناسان تیونینگ abt از بسته ارتقایی فیس لیفت آئودی a4 – آخرین دستاورد تولیدیشان – را رونمایی کردند. طبق اعلام شرکت تیونر ، فیس لیفت آئودی a4 تیون شده که as4 نام دارد شامل بسته های ارتقایی بدنه موتور برای نسخه های سدان و استیت می باشد.
این تغییرات عبارتند از سپرهای جلو و عقب ، باله ای کناری ،اسپویلر عقب ، چهار لوله اگزوز و رینگ های آلیاژی 19 و 20 اینچی ساخت abt performance .
به گفته abt هم اکنون خودروی آئودی as4 دارای یک موتور 3.0 لیتری tdi با قابلیت تولید 300 اسب بخار توان و گشتاور 570 نیوتون متر می باشد.
البته موتور 2.0 لیتری tfsi این خودرو نیز در مقایسه با 211 اسب بخار گذشته اش حدود 60 اسب بخار قدرتمند تر شده است. به علاوه توان این موتور 1.8 لیتری tfsi تیز از 170 اسب بخار به 211 اسب بخار افزایش یافته است.
لذا می توان گفت مهم ترین تغییرات ارتقایی as4 بر روی موتورهای مختلف آن ایجاد شده است.



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:24 | نویسنده : amir

پورشه بالاخره برخی از تصاویر و جرئیات ماکان را منتشر کرد،لذا تصویری که مشاهده می کنید شاید آخرین نسخه قابل تولید این خودرو باشد.
جدیدترین محصولی که وارد خط تولید شرکت پورشه می شود،ماکان خواهد بود ،این خودرو پیش از این نیز اسیر دوربین خبرنگاران شده بود و طرح کلی آن بر روی پایگاه اینترنتی انتشار یافته بود.
اما بار دیگر این خودرو توانست با قرار گرفتن تصویرش بر روی فضای مجازی خبر ساز شود.
گمانه زنی ها حاکی از آن است که نسخه های موتوری بنزینی و دیزلی برای این خودرو ساخته شده است .
این موتورها عبارتند از 2.0 لیتر چهار سیلندر توربو شارژ ( 220 اسب بخار ) ، 3.6 لیتر v6 ( با 296 اسب بخار ) ، 3.0 لیتر توربو دوقلو ( 370 اسب بخار ) ، 2.0 لیتر tdi ( با 190 اسب بخار ) ، 3.0 لیتر tdi v6 ( با 250 اسب بخار ) همچنین قرار است یک نسخه هیبریدی از این خودرو بر پایه آئودی q5 هیبریدی تولید شود.
انتظار می رود پورشه ماکان سال آینده در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شود.



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:22 | نویسنده : amir

لندروور در حال توسعه نسخه قابل تولید مدل مفهومی رنج روور اووک کروک می باشد و در صدد است آن را تا سال 2014 وارد بازار نماید. بعد از آن که این خودرو اوایل امسال در نمایشگاه های مختلف رونمایی شد توانست ، بار دیگر و با اعلام دریافت چراغ سبز مدیران لندروور برای تولید انبوه آن در صدر اخبار جهان قرار بگیرد.
رنج روور اووک کروک تا سال 2014 وارد نمایندگی های فروش می شود و انتظار می رود که نسخه فیس لیفت آن نیز مدتی پس از معرفی اش روانه بازار شود.
نسخه مفهومی ریج روور اووک کروک حدود 75 کیلو گرم سنگین تر از نسخه استاندارد آن که توسط گری مک گاورن توسعه یافته می باشد. مقامات رسمی این شرکت اعلام کرده اند که اووک کروک خودرویی منحصر بفرد بوده و گمان می رود که با استقبال مشتریان مواجه شود. سقف این خودرو به کلی قابلیت خم شدن را دارد و مجهز به سامانه تنظیم کمک فنرها ، سامانه صوتی و تصویری اطلاعاتی – سرگرمی و رینگ های 21 اینچی آلیاژی می باشد.
 



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:19 | نویسنده : amir

کارشناسان تیونینگ شرکت هامان بسته ارتقایی بسیار جدیدی را برای ابر خودروی مک لارن mp4 – 12c معرفی کردند.
شاید هنوز مردم بسیاری یک خودروی ارتقا یافته مک لارن mp4 – 12c را ندیده باشند ولی هامان با ارتقا و رونمایی تصاویر این خودرو، کار شگفت انگیز خود را در معرض دید همگان قرار داده است .
هامان اعلام کرده که بسته ارتقایی جدید شامل تغییرات طراحی آیرودینامیک این ابر خودرو می شود.
طبق اعلام شرکت تیونر هامان مک لارن mp4 – 12c ارتقا یافته که با نام memor نیز شتاخته می شود ، دارای یک سپر جلو و عقب جدید می باشد و به رینگ های آلمینیومی آلیاژی 21 اینچی ، مجهز می باشد.
همچنین بخش های داخلی این خودرو تماما به الیاف کربنی و تزئینات آلومینیومی مجهز می باشد ، متاسفانه علیرغم این که انتظار می رود سامانه تولید قدرت نیز ارتقا یافته باشد هنوز جزئیاتی درباره آن منتشر نشده است.
گفتنی است تمامی تیونینگ های فوق با قیمت 45 هزار یورو و به سفارش مشتریان انجام می گیرد.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ