تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 16:51 | نویسنده : amir

کارشناسان تیونینگ abt از بسته ارتقایی فیس لیفت آئودی a4 – آخرین دستاورد تولیدیشان – را رونمایی کردند. طبق اعلام شرکت تیونر ، فیس لیفت آئودی a4 تیون شده که as4 نام دارد شامل بسته های ارتقایی بدنه موتور برای نسخه های سدان و استیت می باشد.
این تغییرات عبارتند از سپرهای جلو و عقب ، باله ای کناری ،اسپویلر عقب ، چهار لوله اگزوز و رینگ های آلیاژی 19 و 20 اینچی ساخت abt performance .
به گفته abt هم اکنون خودروی آئودی as4 دارای یک موتور 3.0 لیتری tdi با قابلیت تولید 300 اسب بخار توان و گشتاور 570 نیوتون متر می باشد.
البته موتور 2.0 لیتری tfsi این خودرو نیز در مقایسه با 211 اسب بخار گذشته اش حدود 60 اسب بخار قدرتمند تر شده است. به علاوه توان این موتور 1.8 لیتری tfsi تیز از 170 اسب بخار به 211 اسب بخار افزایش یافته است.
لذا می توان گفت مهم ترین تغییرات ارتقایی as4 بر روی موتورهای مختلف آن ایجاد شده است.



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:24 | نویسنده : amir

پورشه بالاخره برخی از تصاویر و جرئیات ماکان را منتشر کرد،لذا تصویری که مشاهده می کنید شاید آخرین نسخه قابل تولید این خودرو باشد.
جدیدترین محصولی که وارد خط تولید شرکت پورشه می شود،ماکان خواهد بود ،این خودرو پیش از این نیز اسیر دوربین خبرنگاران شده بود و طرح کلی آن بر روی پایگاه اینترنتی انتشار یافته بود.
اما بار دیگر این خودرو توانست با قرار گرفتن تصویرش بر روی فضای مجازی خبر ساز شود.
گمانه زنی ها حاکی از آن است که نسخه های موتوری بنزینی و دیزلی برای این خودرو ساخته شده است .
این موتورها عبارتند از 2.0 لیتر چهار سیلندر توربو شارژ ( 220 اسب بخار ) ، 3.6 لیتر v6 ( با 296 اسب بخار ) ، 3.0 لیتر توربو دوقلو ( 370 اسب بخار ) ، 2.0 لیتر tdi ( با 190 اسب بخار ) ، 3.0 لیتر tdi v6 ( با 250 اسب بخار ) همچنین قرار است یک نسخه هیبریدی از این خودرو بر پایه آئودی q5 هیبریدی تولید شود.
انتظار می رود پورشه ماکان سال آینده در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شود.



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:22 | نویسنده : amir

لندروور در حال توسعه نسخه قابل تولید مدل مفهومی رنج روور اووک کروک می باشد و در صدد است آن را تا سال 2014 وارد بازار نماید. بعد از آن که این خودرو اوایل امسال در نمایشگاه های مختلف رونمایی شد توانست ، بار دیگر و با اعلام دریافت چراغ سبز مدیران لندروور برای تولید انبوه آن در صدر اخبار جهان قرار بگیرد.
رنج روور اووک کروک تا سال 2014 وارد نمایندگی های فروش می شود و انتظار می رود که نسخه فیس لیفت آن نیز مدتی پس از معرفی اش روانه بازار شود.
نسخه مفهومی ریج روور اووک کروک حدود 75 کیلو گرم سنگین تر از نسخه استاندارد آن که توسط گری مک گاورن توسعه یافته می باشد. مقامات رسمی این شرکت اعلام کرده اند که اووک کروک خودرویی منحصر بفرد بوده و گمان می رود که با استقبال مشتریان مواجه شود. سقف این خودرو به کلی قابلیت خم شدن را دارد و مجهز به سامانه تنظیم کمک فنرها ، سامانه صوتی و تصویری اطلاعاتی – سرگرمی و رینگ های 21 اینچی آلیاژی می باشد.
 



تاريخ : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | 19:19 | نویسنده : amir

کارشناسان تیونینگ شرکت هامان بسته ارتقایی بسیار جدیدی را برای ابر خودروی مک لارن mp4 – 12c معرفی کردند.
شاید هنوز مردم بسیاری یک خودروی ارتقا یافته مک لارن mp4 – 12c را ندیده باشند ولی هامان با ارتقا و رونمایی تصاویر این خودرو، کار شگفت انگیز خود را در معرض دید همگان قرار داده است .
هامان اعلام کرده که بسته ارتقایی جدید شامل تغییرات طراحی آیرودینامیک این ابر خودرو می شود.
طبق اعلام شرکت تیونر هامان مک لارن mp4 – 12c ارتقا یافته که با نام memor نیز شتاخته می شود ، دارای یک سپر جلو و عقب جدید می باشد و به رینگ های آلمینیومی آلیاژی 21 اینچی ، مجهز می باشد.
همچنین بخش های داخلی این خودرو تماما به الیاف کربنی و تزئینات آلومینیومی مجهز می باشد ، متاسفانه علیرغم این که انتظار می رود سامانه تولید قدرت نیز ارتقا یافته باشد هنوز جزئیاتی درباره آن منتشر نشده است.
گفتنی است تمامی تیونینگ های فوق با قیمت 45 هزار یورو و به سفارش مشتریان انجام می گیرد.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ